Training

Training

Bij een trainingsvraag wordt in overleg met de klant en na een bezoek aan de werkplek een maatprogramma samengesteld, waarbij de koppeling van de missie/visie en kernwaarden met de leerdoelen een belangrijke rol speelt.
Om de praktijkgerichtheid zo groot mogelijk te maken kan er, indien gewenst, een trainingsacteur worden ingezet om met de deelnemers eigen praktijkcases te oefenen.

Aanbod
Telefoontrainingen, Balietrainingen, Metingen klantgerichtheid, Assessments, Training on-the-job, advies op het gebied van communicatie met klanten (zowel in- als externe).

Alles is bespreekbaar. Het draait om maatwerk.

Sinds november 2016 ben ik gecertificeerd trainer ‘Omgaan met agressie’ Voor informatie over de diverse mogelijkheden en tarieven neem gerust contact op:

Wat kenmerkt mijn manier van werken

  • Gedegen vooronderzoek om zo praktijkmogelijk te kunnen werken.
  • Veel kennis over klantcontact,  zowel aan de telefoon als balie.
  • Zeer ervaren trainer(s).
  • Kleine groepen.
  • Prettige, ontspannen sfeer.
  • Veel humor.
  • Duidelijke, praktische aanpak met veel praktijkvoorbeelden.
  • Garantie voor een goede borging.

 

Terug naar homepage